מסמך גילוי
מסמך גילוי אפקון תחבורה חשמלית
מסמך הגילוי: | ||
האחריות עבור עמדת הטעינה היא ל- 24 חודשים; והאחריות עבור המוצר נלווה, ככל שנרכש בנפרד, היא ל- 12 חודשים, והכל בכפוף להוראות השימוש ותעודת האחריות אשר יסופקו ללקוח יחד עם המוצר וכמפורט בלינק.
מובהר כי האחריות לעמדות הטעינה של חברת TESLA (“טסלה“) מסופקת ישירות על ידי טסלה ולא תהיה ללקוח טענה כלשהי ו/או דרישה ו/או עילת תביעה כנגד החברה. ככל שניתן שירות כהגדרתו להלן ע”י החברה, האחריות לשירות הינה של החברה כמפורט להלן, לתקופה של חודש בלבד ממתן השירות.
|
||
|
||
תנאי ביטול העסקה:
1. הלקוח רשאי לבטל את העסקה, בהתאם להוראות ביטול עסקה בחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (“החוק“) וכמפורט להלן: 2. עד ארבעה עשר (14) ימים מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת מסמך זה, לפי המאוחר מביניהם. 3. בתוך ארבעה עשר (14) ימים מיום הזמנת השירות או מיום קבלת מסמך זה, לפי המאוחר מביניהם, ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שני (2) ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן. 4. ביחס למוצר, על אף האמור לעיל, אם הלקוח אדם/אישה בעל מוגבלות, אזרח/ית ותיק/ה או עולה חדש/ה הלקוח רשאי לבטל את העסקה, בתוך ארבעה (4) חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך זה, לפי המאוחר מביניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הלקוח הוא אדם/אישה בעל מוגבלות, אזרח/ית ותיק/ה או עולה חדש/ה, לפי העניין. 5. במקרה של ביטול עסקה החברה תהיה זכאית לחייב את הלקוח בדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100 ש”ח, לפי הנמוך מבניהם. על אף האמור לעיל, במקרה של ביטול עסקה למתן שירות פחות משני (2) ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו היה אמור השירות להינתן, מכל סיבה שהיא (לרבות אי השגת האישורים הנדרשים על ידי הלקוח), לא תוחזר ללקוח התמורה בגין השירות. 6. ביחס לשירות מתמשך, ביטול העסקה יבוצע בתוך שלושה (3) ימי עסקים מהמועד בו מסר הלקוח הודעת ביטול לחברה (אם הודעת הביטול נשלחה על ידי הלקוח בדואר רשום, ביטול העסקה יהיה בתוך שישה (6) ימי עסקים מיום מסירת הודעת הביטול למשלוח). 7. ביטול עסקה ניתן לפנות לחברה בציון שם מלא, ופרטי הרוכש, כולל מספר ת.ז., מספר טלפון, וארבע ספרות אחרונות של אמצעי התשלום וזאת במידה והודעת הביטול ניתנת באמצעות הטלפון, באחת מהדרכים הבאות: (א) בטלפון, במספר: 073-2001512; (ב) בדואר אלקטרוני: evsales@afcon.co.il ; (ג) בווטסאפ, במספר: 0526879442; (ד) בדואר רשום לכתובת אלכסנדר ינאי 1 פתח תקווה או (ה) בדף ייעודי באתר האינטרנט של החברה (afconev.co.il). 8. במקרה של ביטול העסקה על ידי הלקוח (שלא עקב פגם במוצר ו/או עקב אי התאמה של המוצר ו/או השירות, ו/או עקב אי קבלת המוצר ו/או אספקת השירות במועד שנקבע ו/או עקב כל הפרה אחרת של החברה בעניין המוצר ו/או השירות), השבת המוצר תעשה ע”י החברה באיסוף המוצר מחצרי הלקוח ובאחריות לפרק את המוצר באופן שיאפשר את איסופו. ככל שהלקוח יבקש לבצע את פירוק המוצר באמצעות החברה הוא יהיה רשאי להזמין לצורך כך שירות בתשלום. 9. האמור לעיל חל רק על עסקאות שיש לגביהן זכות ביטול על פי החוק ולא יחול במקרים אחרים. במקרה בו החברה תאשר ביטול של עסקה, גם במקרים בהם אין זכות ביטול בדין, החברה תהיה זכאית להתנות את ביטול העסקה בתנאים או לגבות תשלומים נוספים מעבר לאלו הקבועים בחוק, לפי שיקול דעתה הבלעדי. |
||
מועד אספקה:
1. ככל שהלקוח רכש מוצר ושירות, החברה תיצור קשר טלפוני עם הלקוח בתוך 7 ימי עסקים לתיאום מועד אספקת המוצר והשירות. המועד לאספקת המוצר והשירות יהיה בתוך 30 ימי עסקים מאישור הצעת המחיר או התשלום לפי העניין (“יום עסקים” הוא יום שאינו אחד מהבאים: שישי, שבת, ערב חג, חג, חול המועד, יום בחירות ארצי או מוניציפאלי, יום שבו קיים שיבוש במהלך העבודה במשק בגין מלחמה, שביתה, מגפה, אסון טבע וכיו”ב). 2. ככל שהלקוח רכש מוצר בלבד, המוצר יסופק ללקוח בתוך 14 ימי עסקים ממועד אישור הצעת המחיר. 3. אספקה של מוצר בלבד תעשה באמצעות איסוף עצמי בתיאום טלפוני של הלקוח מול מחלקת המכירות או באמצעות שירות שליח עד הבית על ידי חברת שליחויות נגב אקספרס כמפורט באתר של נגב שליחויות https://www.negevgroup.co.il, בעלות של 49 ש”ח למוצר, לכתובת שהוזנה על ידך באתר אפקון. 4. בכל מקרה של אי קבלת המוצר בתוך 14 ימי עסקים מתיאום מועד המשלוח על הלקוח לעדכן את החברה בטלפון 2108* או בדוא”ל ל-.evsales@afcon.co.il לאחר מועד זה החברה לא תהא אחראית לאי הגעה של המשלוח.
תעריפים:
|