מדריכים

התקנת עמדת טעינה בבניין משותף: כל מה שרציתם לשאול ולא ידעתם את מי

כולנו מבינים את האפקט של משבר האקלים על החיים שלנו ומה תפקידנו בכוח. לכן, אלו כבר לא חדשות מסעירות ששוק הרכב המנועי בדרך לעולם שכולו טוב ושהעולם שלנו בדרך להיות מקום יותר טוב – הרבה בזכות המעבר לרכבים ירוקים המונעים באמצעות אנרגייה חשמלית. דבר המוביל אותנו לשאלה הגדולה – איך עושים את זה נכון, חסכוני, יעיל וכמובן תוך חווית משתמש חיובית?

לפני שנצלול לפרקטיקה, חשוב לציין כי הרכבים החשמליים לא רק ידידותיים לסביבה, אלא גם ידידותיים למשתמש ומספקים חווית נהיגה נעימה, בטיחותית וחלקה. מרכז הכובד של הרכב החשמלי נמוך ביותר בעת נהיגה ובכך מעלה את הבטיחות לרמה גבוהה. כמו כן, בעת טעינה אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שגם אם תשומת ליבכם נדדה לכמה רגעים והשארתם את כבל הטעינה מחובר לרכב, לא תוכלו להתחיל בנסיעה וזאת תודות למנגנון חכם המשבית את הרכב עד סיום הטעינה וניתוקו מהעמדה. במידה ובמהלך הטעינה ישנה תקלה – יתבצע דיווח חשמלי המעדכן על כך. ולבסוף, לרכב חשמלי יכולת תאוצה מהירה וחדה תוך נהיגה שקטה וחלקה המספקת לנהג ולנוסעים הנאה צרופה.

אז כיצד מתאפשרת חווית הנהיגה הזו?

בדיוק כאן נכנסת לתמונה עמדת הטעינה בבניינים המשותפים. כאמור, ככל שהזמן חולף אנחנו רואים יותר ויותר רכבים ירוקים על הכביש, ובניגוד לתחנות דלק ציבוריות, את עמדות הטעינה אתם יכולים לפגוש הרבה יותר קרוב לביתכם, אפילו ממש קרוב – מתחתיו. מעבר לנוחות הנלווית לעמדה הנגישה, העלות האנרגטית של תפעול הרכב לק”מ זולה יותר משמעותית כאשר משתמשים בעמדת טעינה פרטית או משותפת, זאת בהשוואה לשימוש בבנזין והעלות יכולה אף לרדת לרבע מחיר.

פתרונות הטעינה לרכבים חשמליים כוללים עמדות ציבוריות, פרטיות ועמדות לבניינים משותפים. מאחר ורוב הבתים בישראל הינם חלק מבניינים משותפים, האופציה הזו רלוונטית לרוב הדיירים ועומדות בפניהם האפשרויות הבאות:

  1. חיבור העמדה ללוח חשמל דירתי  כשמדובר בקומות הקרקע והראשונות– הגדלת אספקת החשמל במידת הצורך(ביחידות אמפר) בדירה דרך חברת החשמל.
  2. לוח חשמל ציבורי בחניון הבניין – כאשר בבניין יש מספר רכבים חשמליים, ניתן להסדיר את התשלום מול ועד הבניין להתקנה משותפת שתאפשר טעינה חשמלית לחמישה עד עשרה רכבים חשמליים.
  3. מונה חשמל נפרד – מונה נפרד לחנייה המסופק על ידי חברת החשמל. יש לקחת בחשבון כי אופציה זו כרוכה בעלויות נוספות ובתהליך פרוצדורלי מול חברת חשמל.
  4. התקשרות עם אפקון לניהול חכם של אנרגיה בבניין – אספקת ארונות חלוקה לבניין תוך ניהול אנרגיה יעיל וחכם. בשיטה זו ניתן לנהל את אספקת החשמל באופן שבו למשל משעה מסוימת האספקה תרד וכך יתאפשר החסכון בחשמל. 

לאחר סקירת האפשרויות, ניתן להגיד בבטחה שהיעילה והחסכונית ביותר לטווח הארוך היא האחרונה, בה ניתן לנהל בחכמה את אספקת האנרגיה לכל הרכבים בבניין.

אפקון נכנסת לתמונה

אפקון תחבורה חשמלית המספקת פתרונות טעינה לרכבים חשמליים מנגישה את הנושא לכל המגזרים – הציבורי והפרטי ומציעה לכם חוויה בטוחה, חסכונית ויעילה. אפקון מתקינה את עמדות הטעינה ומעניקה שירות מקיף, כך שבכל מקרה בו נתקלתם בבעיה, תוכלו להיעזר במוקד השירות הטלפוני הזמין לכם 24/7 לפתרון תקלות טכניות מרחוק, ובמידה והבעיה לא נפתרה – מוקד השירות ישלח אליכם טכנאי עד הבית.

עכשיו, כל שנותר לכם לעשות זה להיכנס לאתר של אפקון וליצור קשר עם שירות הלקוחות לתיאום התקנת עמדת הטעינה המתאימה לכם. מכאן תחום התחבורה בחיים שלכם הולך להיראות ולהרגיש הרבה יותר טוב.

afconev-img

פתרונות אגירת אנרגיה

מגבלות תשתית חשמל ושאיפה לצמצום עלויות מעלה את החשיבות של פתרונות בתחום אגירת אנרגיה. באפקון תחבורה חשמלית תמצאו מגוון פתרונות החל מפרויקט "בית ירוק" המחובר לפאנלים סולאריים וכלה בפיילוטים חדשניים עם מאיצי אנרגיה.

פרטים נוספים afconev-img
afconev-img

ליווי וייעוץ לקראת פרויקטים בתחום טעינה חשמלית לרכבים

פתרון המיועד לחברות או יזמי נדל"ן העומדים בפני פרויקט חישמול צי רכב / הכנת מתחם לטעינה חשמלית והרוצים לקבל ליווי מקצועי ועם ניסיון שאין שני לו בתחום. 

פרטים נוספים afconev-img
afconev-img

חניוני אוטובוסים

פתרונות ייעודיים לאוטובוסים כולל עמדות טעינה, תשתית מתאימה, מערכת  ניהול אנרגיה, מעקב צריכה ועוד. 

פרטים נוספים afconev-img
afconev-img

PLUG & CHARGE “דלקן חשמלי”

טעינה בבית או במשרד זה כמובן נפלא, אבל מה קורה כשיוצאים לשטח? איך נותנים מענה לצורך בטעינה ברחבי הארץ? PLUG & CHARGE הוא הפתרון לרשת הטעינה הציבורית הגדולה בישראל

פרטים נוספים afconev-img
afconev-img

מערכת ניהול חכמה

כל המידע לגבי הטעינה, המשתמשים והחיובים במקום אחד, נגיש וברור.

פרטים נוספים afconev-img
afconev-img

ניהול צי רכב חשמלי

פתרונות מקצה לקצה החל ממתחם טעינה במשרדים, עמדות בבתי העובדים, פתרונות טעינה ברשת הציבורית הגדולה בישראל וכו

פרטים נוספים afconev-img
afconev-img

רכישת עמדות טעינה

רכשו והתקינו עמדות טעינה לרכבים חשמליים בבניינים, משרדים, עסקים או בתי עובדים. 

פרטים נוספים afconev-img
afconev-img

עמדות טעינה ברשת הציבורית

הצטרפו לרשת הטעינה הגדולה בישראל והרוויחו דרך מעולה לשפר הן את השירות ללקוחות/תושבים והן את החשיפה העסקית וההכנסות

פרטים נוספים afconev-img

Afcon Daily

הירשם למגזין ותקבל כל יום את העידכונים, הטיפים והמדריכים השווים ביותר ישירות למייל שלך

שלח
afconev-img

afconev-img afconev-img

צור קשר

השדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
רכישה דרך יבואן רשמי:
הרכב כבר נרכש:
סוג בית:

תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של אפקון תחבורה חשמלית מאושרים על ידי בלחיצה על שליחה

תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של אפקון תחבורה חשמלית מאושרים על ידי בלחיצה על שליחה

afconev-img afconev-img

סימולטור בחירת עמדה

afconev-img