טיפים

מטיילים בארץ עם רכב חשמלי ואנרגיה ירוקה

אביב הגיע פסח בא ואיתם הגיעו גם פריחות יפהפיות, מזג אויר נעים והמון ירוק בעיניים. זה הזמן המושלם לצאת לטייל בארץ! כדי שתוכלו לטייל בראש שקט ברחבי הארץ, לא רק פרשנו לכם מאות עמדות טעינה אלא גם ריכזנו לכם רשימה מנצחת של מסלולי טיול, מסעדות ואטרקציות סביב כמה מעמדות הטעינה המהירות והאולטרה מהירות שלנו. אז יאללה, קחו לכם כמה ימי חופש וספרו לנו איך היה!

 

דרום רמת הגולן

מיקום עמדת טעינה – האון 1, צומת האון

אתם יכולים לקחת נשימה עמוקה, הגעתם לנקודת התצפית המושלמת על הכנרת והרי הגליל. המקום המושלם להעביר איתו את הזמן בכיף, כל עוד הרכב שלכם נטען בעמדה הקרובה.
אתם מוזמנים לפתוח את פק”ל הקפה שלכם וליהנות מהבריזה, במיוחד בתקופה הזו של השנה.

 

 

מסלולים, אטרקציות, נקודות מעניינות ותצפיות באזור:

מסלול הבוסתנים

במרחק של 4 דקות נסיעה או כ-50 דקות הליכה לאורך התצפית על הכנרת, תמצאו את מסלול הבוסתנים בשמורת מצוקי האון. המסלול מעגלי באורך כקילומטר, כולל הגעה למעיין סודי, והכי חשוב – נגיש, כך שיכול להתאים לכולם.

עין שוקו

בין קיבוץ מבוא חמה לבין מצפה שלום ישנו שביל המוביל לשפת המצוק, לתצפית עוצרת נשימה אל הכנרת. במרחק דקות ספורות בירידה בדרך עפר, תמצאו בין הצמחייה את עין שוקו – המעיין נובע ממערב לקיבוץ מבוא חמה ומוזרם דרך צינור אל בריכת בטון, תצפית מושלמת ונעימה אל הכנרת. בקרבת הבריכה תוכלו למצוא ספסלים ושולחנות לפיקניק ואת סיפורו הכתוב של מתן גדרי שכונה “שוקו”. מתן נהרג ב- 2003 בעת שירותו הצבאי בפלס”ר נח”ל והמעיין קרוי על שמו מאז.

איפה אוכלים?

מסעדת 1910
במסעדת השף הזו אתם חייבים לבקר. המסעדה ממוקמת בקיבוץ דגניה א’ במתחם היסטורי וסיפורי, מוקף מדשאה ועצי דקל. השפים עודד שורצברד, אלון הדר ושחר הוכלר יעניקו לכם חוויה קולינרית יוצאת דופן של טעמים איטלקיים וים תיכוניים בלתי נשכחים. המסעדה ממוקמת במרחק 8 דקות נסיעה מעמדת הטעינה.

גליתא חוות השוקולד
אוהבים שוקולד ומטיילים עם ילדים? גליתא היא מקום בשבילכם. בדגניה ב’, בסמוך לדגניה א’ ממוקמת חוות השוקולד של גליתא. במקום תגלו פרטים מרתקים על תהליך ייצור השוקולד מפולי הקקאו, תתנסו בעצמכם בסדנת שוקולד טעימה ויצירתית, ובזמן שתחכו לתוצרים שלכם, תוכלו לבקר בחנות השוקולד הטעימה לעין ולחך ולהשתתף ביחד עם הילדים בחיפוש אחר מטמון תוך פתרון חידות שנונות.

 

 

גליל עליון
מיקום עמדת טעינה – צומת מחניים 1

צומת מחניים היא נקודה מרכזית המחברת בין כביש 90 ל-91. עצירה קצרה או ממושכת תספק לכם את כל מה שאתם צריכים במהלך הטיול. המתחם של צומת מחניים כולל קיוסק ומסעדות שכיף להעביר בהן את הזמן, אחת מהן היא מסעדת “כביש 90” המפורסמת שתוכלו לקרוא עליה בהמשך.

מסלולים, אטרקציות, נקודות מעניינות ותצפיות באזור:

בוסתן עברי – החווה החקלאית
בראש פינה, במרחק 9 דקות נסיעה מצומת מחניים, בין עלי גפן לזית, צומח לו בוסתן יפהפה המתמחה בגידול שבעת המינים. המיקום המושלם מאפשר גישה למסלולי הליכה ומסלולי אופניים באזור בין הכרמים לשביל ישראל ולוקח את תחושת החופש אל המקסימום. בבוסתן תוכלו לצאת לסיור מודרך בשטח החקלאי בו תלמדו על גידולי הזנים השונים, הבציר ותהליך הפקת היין ושמן הזית, ולבקר בגינת התבלינים. אם אתם במוד זוגי ורומנטי, המקום מציע סלסילות פיקניק מפנקות הכוללות יין וגבינות לחוויה גלילית אותנטית.

רייזר בר
קמתם על הצד האתגרי שלכם? לחצו על הגז, סעו 9 דקות צפונית לצומת מחניים והגיעו לרייזר בר – המקום בו אתם יכולים להתמסר לאקסטרים וליהנות מטיול ריינג’רים שיקפיץ לכם את האדרנלין גבוה. רכבי השטח כוללים 4 מושבים לדרך פסטורלית ואתגרית לצד הנופים עוצרי הנשימה בהם החצבאני, דן, נחל דישון, הבניאס, הירדן ועוד כמה מקומות נסתרים שנשאיר לכם לגלות בעצמכם. תחזיקו חזק.

איפה אוכלים?

כביש 90 – המבורגר ובירה
אוהבים המבורגר? אנחנו ממליצים לכם להגיע רעבים. בין אם אתם אוהבי בשר, טבעוניים או מתחברים דווקא לתוספות – כביש 90 הוא המקום שתרצו לעצור בו. המקום מציע דילים אטרקטיביים שכוללים המבורגר עסיסי ובירה קרה, האווירה תגרום לכם לרצות להישאר עוד ולילדים תהיה תעסוקה גם מעבר למנת הילדים. מומלץ להגיע עם חיוך שישתלב עם הוייב במקום.
כדאי לקחת בחשבון שלא ניתן להזמין מקום מראש ובגלל הפופולריות של המקום, תמיד משתרך שם תור ארוך, אז לבוא מראש עם סבלנות ובאופן כללי זו דרך מעולה להעביר את הזמן במהלך הטעינה 🙂

מסעדת אל באשא
מסעדת אל באשא מציעה לכם תפריט מגוון וכשר באווירה ביתית ונעימה. בין אם בא לכם מנה בריאה, טבעונית, בשרית או משהו מתוק לקינוח – אתם יכולים להיות בטוחים שתמצאו את עצמכם כאן.

 

 

קניונית על הדרך
בא לכם קפה ומאפה? משהו מתוק לדרך? אתם מוזמנים לקפוץ לקניונית, היא פתוחה 24/7 ותספק לכם את הרענון שאתם צריכים בדרך לנקודה הבאה.

אצבע הגליל

מיקום עמדת טעינה – הגומא 1, צומת גומא

ברוכים הבאים לאחד המקומות היפים בארץ. השקט, התצפיות והפריחה ישרו עליכם הרבה רוגע ושלווה.

 

 

מסלולים, אטרקציות, נקודות מעניינות ותצפיות באזור:

שמורת עין בדולח
בזמן הטעינה אנחנו ממליצים לכם להרים את הראש מהנייד ולהסתכל לצדדים. שמורת עין בדולח, שממוקמת רק 6 דקות הליכה מעמדת הטעינה, תספק לכם זמן איכות עם הטבע. לצד מעיין עין בדולח תזכו לראות צמיחה של זנים נדירים כמו יינית חרוזה ונורית קושטא – פרח מוגן בסכנת הכחדה. וכמובן הסחלב היפה שצומח באזור.

כפר בלום
במרחק 5 דקות נסיעה תגיעו היישר לכפר בלום, שם תוכלו כמובן לשייט בנהר הירדן עם הקייקים המפורסמים, לעצור לפיקניק על הנהר ולספוג את הנוף.

זולה על הירדן
רוצים לחוות את הירדן מהצד הרגוע שלו? זה המקום לבקר בו. מהזרימה דרומה של הנהר, יוצא פלג קטן שיוצר מקום רגוע לנוח בו, מערבית לקיבוץ נאות מרדכי. גובה המים כמטר ומתאים למשפחות. תוכלו לשים את הראש על הדשא בסביבה וליהנות מפיקניק שליו.

איפה אוכלים?

סי קפה
הגעתם לאחד מבתי הקפה הותיקים בצפון. הסניף ממוקם בסמוך לנחלים ואפשר לצפות ממנו על הר החרמון. החוויה שלכם במקום תהיה ללא ספק הרבה מעבר לעצירה לקפה איכותי בדרך.

אומה
מה בא לכם היום? המבורגר? סושי? נודלס? מצוין! כי במסעדת אומה תוכלו להתפנק בכל אחת מהמנות האלו ולהרגיש שהגעתם לבית קולינרי אמיתי. המקום מציע מגוון מתחלף של מנות מגוונות בהתאם לעונות השנה ומספק חוויה חדשה בכל ביקור מחדש.

גליל מערבי
מיקום עמדת טעינה – יסעור 1, צומת יסעור

מסלולים, אטרקציות, נקודות מעניינות ותצפיות באזור:

הגבעה הקטנה
תנו לרכב שלכם זמן איכות עם עמדת הטעינה וצעדו 7 דקות לכיוון הגבעה הקטנה בקיבוץ יסעור. הפריחות המיוחדות במקום יפתיעו אתכם ויעלו חיוך ענק על פניכם. מרבדי הפריחה של הכלנית המצויה, סתוונית היורה ושאר הזנים, יעניקו לכם בדיוק את מה שאתם צריכים בזמן ההמתנה לטעינה מלאה ברכב והמשך הטיול.

 

 

חוות הסלעים – מרכז רכיבה על סוסים
בין אם אתם אוהבים רכיבה מאתגרת, רכיבה טיפולית או פשוט אוהבים את החיה האצילית – זה אחד המקומות שגם אתם וגם הילדים יזכרו מהטיול. במקום 4 מגרשי רכיבה ותוכלו לבחור בין שיעור רכיבה קבוצתי או פרטי, וכמובן לחוות מקרוב את הטיפול בסוסים ואת השגרה היומית בקרבתם.

יער אחיהוד
בין עכו לכרמיאל, אחרי 13 דקות נסיעה, תגיעו ליער אחיהוד. היער יציע לכם חוויה בכל עונות השנה ואם אתם מגיעים עם אופניים לטיול, או שאתם אוהבים טיולים רגליים – אתם בכלל מסודרים. אנחנו ממליצים לכם לפרוס פיקניק במקום שמציע חניונים מסודרים עם שולחנות אוכל ונקודות תצפית. ביער נטועים מספר סוגים של עצי אורן, ברושים, אקליפטוסים ועוד.

עמק יזרעאל
מיקום עמדת טעינה – דור אלון, יזרעאל 1

העמק המפורסם שכולנו מכירים, אם לא בחוויה אז לפחות בשם, ואם עדיין לא ביקרתם באזור – הנה ההזדמנות שלכם. בעמק שטחים ירוקים ורחבים שיקחו אתכם למחוזות רגועים ושלווים, ויטעינו אתכם באנרגיות חדשות ולפני שתשימו לב – הרכב שלכם כבר יהיה טעון באנרגיה משלו.

מסלולים, אטרקציות, נקודות מעניינות ותצפיות באזור:

רייז אפ כדורים פורחים
מחפשים אטרקציה קצת שונה? משהו חדש בנוף? הכינו את עצמכם לחוויה שתיקח אתכם גבוה. במקום תוכלו לרכוש טיסה בכדור פורח ופה החגיגה רק מתחילה: חוגגים אירוע מיוחד? רייז אפ מציעים חבילות רומנטיות הכוללות לינה בצימר מפנק במקום, ארוחת בוקר ועוד. המקום מציע מגוון חבילות כך שכל אחד מכם יוכל למצוא את החבילה המתאימה לו.

גן לאומי מעיין חרוד
למרגלות הר הגלבוע שוכן לו מעיין הזורם בתוך מערה עם היסטוריה ייחודית. המעיין הוזכר עוד במקרא, בתקופתו של השופט גדעון, בסיור בגן תוכלו להיכנס למאורעות העבר ולהחיות אותם בדימיונכם. הגן מציע מקום מושלם לעריכת פיקניק ואפילו חניון לילה מסודר.

איפה אוכלים?

נדב קינוחים
מוכנים להשקיע כ-20 דקות נסיעה צפונה בנוף ירוק כדי להגיע לגן עדן של קינוחים ומאפים? ברור שכן! נדב קינוחים מציע מוצרים טריים מדי יום שיקשו עליכם את הבחירה, כי כמו שאתם יכולים לנחש – הכל שם מדהים וברמה גבוהה במיוחד, מגבינות משק, פסטות וקישים, דרך מאפים מלוחים ומתוקים, עוגות שמרים וקראנץ’, גלידות וכמובן – קפה.

עם המאמר הזה אתם יכולים להיות בטוחים שהטיול הולך להיות מושלם מכל הבחינות. הצבנו עבורכם עמדות טעינה מהירות במקומות מפתח ואתם יכולים לטייל בנחת ולהתעסק במה שחשוב – מה בא לכם לאכול ואיפה מתחשק לכם לראות פריחה.

אנחנו באפקון מציעים לכם עוד הרבה עמדות מהירות ברחבי הארץ, במפת העמדות באתר שלנו
תמצאו את כל העמדות הקיימות לתכנון נסיעה חלקה ומהנה>>>

שיהיה לכולנו פסח שמח וחופשה מלאה בחוויות ואנרגיה ירוקה.

*כל המקומות, האתרים, האטרקציות והמסעדות בכתבה הם בגדר המלצה בלבד,
אפקון תחבורה חשמלית לא מתחייבת לזמינות, שעות פעילות, תכנים, פעילויות ו/או תקלות וליקויי שירות, האחריות הבלעדית למתן השירות בפועל היא על הספקים בלבד.

 

אולי יעניין אותך

מעבירים את הנסיעה בכיף עם משחקים ודפי פעילות לילדים

נסיעה עם הילדים זה כיף גדול, במיוחד כשנוסעים בדרך אל החופשה המשפחתית. בין עצירה לעצירה צריך להעביר את...

קרא עוד afconev-img

לכבוד חגיגות יום העצמאות 74 למדינת ישראל

ריכזנו עבורכם כמה המלצות חמות למקומות משגעים בטבע, בסמוך לעמדות הטעינה המהירות שלנו לנוחות מקסימלית. כי ביום כזה,...

קרא עוד afconev-img

העולם מתקדם למהפכה הירוקה: כל הסיבות להצטרף ולשים את הספק הכלכלי מאחור

מעבר לרכב חשמלי זו החלטה גדולה ומשמעותית. למי שעדיין מתלבטים אם לעשות את הצעד, ריכזנו כאן את כל...

קרא עוד afconev-img

5 דברים שחשוב לדעת לפני שמתחילים לחפש עמדת טעינה לרכב חשמלי

אז רגע לפני שאתם נכנסים לעולם שכולו איכות חיים גבוהה, הכנו לכם את הרשימה החכמה של חמשת הפרטים...

קרא עוד afconev-img

Afcon Daily

הירשם למגזין ותקבל כל יום את העידכונים, הטיפים והמדריכים השווים ביותר ישירות למייל שלך

שלח
afconev-img

afconev-img afconev-img

צור קשר

השדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
רכישה דרך יבואן רשמי:
הרכב כבר נרכש:
סוג בית:

תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של אפקון תחבורה חשמלית מאושרים על ידי בלחיצה על שליחה

תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של אפקון תחבורה חשמלית מאושרים על ידי בלחיצה על שליחה

afconev-img afconev-img

סימולטור בחירת עמדה

afconev-img