מדיניות פרטיות

אפקון תחבורה חשמלית בע”מ

מדיניות פרטיות

 

אפקון תחבורה חשמלית בע”מ  (“אפקון” ו/או “החברה“) מתייחסת בכבוד לפרטיות המשתמשים בשירותיה. מסמך זה יפרט מהי מדיניות הפרטיות הנהוגה בחברה (“מדיניות הפרטיות” או “המדיניות“). המדיניות סוקרת, בין היתר, את האופן שבו משתמשת החברה במידע שמוסר הלקוח שהצטרף לשירות (“הלקוח“) ובמידע האישי שייאסף אודות הלקוח ומשתמשים נוספים העושים שימוש בשירותים כהגדרתם להלן, לרבות שימוש בצ’יפ-תג אלקטרוני (להלן: “משתמש/ים“) בעת שימושיהם השונים בשירותי החברה, כהגדרתם להלן. מדיניות הפרטיות מסדירה את נהלי איסוף המידע על-ידי החברה ועל כן מומלץ להקדיש זמן בכדי לקרוא בעיון את מדיניות פרטיות זו.

המדיניות מנוסחת בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, ומתייחסת לשני המינים כאחד. כל האמור במדיניות פרטיות זו בלשון יחיד – אף רבים במשמע ולהיפך.

  1. כללי

    • מדיניות פרטיות זו הינה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש של החברה הזמינים כאן (“תנאי השימוש“), המהווים יחד הסכם משפטי אחד ומחייב בין הלקוח לבין החברה. להגדרות במדיניות הפרטיות, תהא אותה משמעות כמוגדר בתנאי השימוש, אלא אם צוין כאן אחרת במפורש.
    • החברה מעמידה לרשותכם את אתר האינטרנט של החברה בכתובת: https://www.afconev.co.il (“האתר“), את אפליקציית החברה (“האפליקציה“), וכן אפליקציות, אמצעים ושירותים אחרים/נוספים, כמפורט באתר האינטרנט של החברה (להלן ביחד, בצירוף האתר, יכונו: “שירותי החברה” או “השירותים“).
    • מובהר כי רישום לשירותי החברה בכל אמצעי שהוא (לרבות, רישום באתר ו/או באפליקציה ו/או בחיוג הטלפוני על ידי הלקוח) ו/או שימוש בשירותי החברה, כולם או חלקם, מהווה הסכמה מפורשת של הלקוח לתנאי השימוש ולמדיניות פרטיות זו.
    • רישום לשירותי החברה כאמור בסעיף 1.3 לעיל מהווה הסכמתו לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות כאמור לעיל גם בשם המשתמשים. הלקוח הינו האחראי הבלעדי לקבלת אישור המשתמשים והסכמתם לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות. הלקוח יפצה וישפה את החברה בגין כל טענה, דרישה ו/או תביעה של המשתמשים ובלבד שהחברה פעלה בהתאם לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.
  2. הסכמה

    • הסכמה לשיתוף מידע במסגרת השירותים: חלק מן השימושים בשירותי החברה מחייבים הרשמה שבמהלכה יתבקש הלקוח למסור פרטים שונים, שחלקם נדרשים לצורך תפעול השירותים. הלקוח מצהיר בזאת כי הפרטים האישיים אשר נמסרים לחברה במהלך ההרשמה נעשים מרצונו החופשי ובהסכמתו. בנוסף, בעת שימוש בשירותי החברה, הלקוח נותן את הסכמתו המלאה לתנאי מדיניות פרטיות זו. במידה והלקוח אינו מסכים לתנאים הללו, כולם או חלקם, אין לו רשות להתקין או לעשות כל שימוש בשירותי החברה ובמקרה שהחל לעשות שימוש בשירותים, עליו להפסיק את השימוש לאלתר. הלקוח מצהיר כי הפרטים האישיים שמסר לחברה הם נכונים ומדויקים, נמסרו בהסכמתו ומרצונו החופשי וכי הוא מודע לכך שלא קיימת חובה חוקית למסירת המידע, אלא אם צוין במפורש אחרת. חלק מהמידע אינו מזהה את הלקוח אישית ואינו נשמר ביחד עם פרטיו.
    • קבלת הודעות בקשר לשירותים: רישום לשירותי החברה מהווה הסכמה מפורשת של הלקוח לקבלת הודעות, עדכונים ומסרים מטעם החברה הנדרשים לצורך מתן השירותים כגון אישור תחילת טעינה, סיום טעינה, התראות על תקלות, עדכוני חיוב וחשבוניות. הודעות אלו יישלחו באמצעות הדואר אלקטרוני ו/או מסרונים (SMS) ו/או WhatsApp או בדרך אלקטרונית אחרת, ולרבות מסרי שירות (להלן: “הודעות תפעוליות“). הודעות תפעוליות אלו מהוות חלק בלתי נפרד מהשירותים ואינן ניתנות להסרה. לקוח המעוניין להפסיק לקבל הודעות תפעוליות יידרש להפסיק את השימוש בשירותים.
    • קבלת דבר פרסומת: החברה עשויה לשלוח אליך מעת לעת הודעות והתראות בדרכים שונות, ובין היתר באמצעות דואר אלקטרוני או מסרונים, המכילות מידע שיווקי ופרסומי הקשור לחברה למי מטעמה או לשירותיהם. אנו נהיה רשאים לפנות אליך, לרבות באמצעות דיוור פרסומי, ולהציע לך הצעות, הטבות ומבצעים, לרבות כאלה המותאמים אישית, בקשר למוצרים ולשירותים שלנו, ו/או בקשר למבצעים והטבות של צדדים שלישיים שאיתם אנו משתפים פעולה, לרבות באמצעות דואר אלקטרוני, מסרונים, טלפון או אמצעים אחרים, וזאת בהתבסס על פרטיך והמידע אודותיך השמור אצלנו. מידע זה יישלח אליך רק אם נתת לכך הסכמה מפורשת, ובכל מקרה תוכל תמיד לבטל את הסכמתך ולבקש להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה של פניות שיווקיות, ולא לקבל עוד מסרים כאמור, באמצעות כניסה בכל עת לקישור המופיע בתחתית ההודעה (“הסרה מרשימת התפוצה“) או באמצעות שליחת דואר אלקטרוני שכותרתו “בקשת הסרה” לכתובת: evcharging@afcon.co.il. לקוחות שרכשו שירות מהחברה עשויים לקבל דברי פרסומת בנוגע למוצר או שירות דומה, בהתאם להוראות סעיף 30א(ג) לחוק התקשורת, התשמ”ב-1982, אלא אם ביקשו במפורש שלא לקבל דברי פרסומת כאמור.
    • דיוור ישיר: רישום לשירותי היברה מהווה הסכמת הלקוח לקבלת דיוור ישיר, כהגדרתו בחוק הגנת הפרטיות, תשמ”א-1981 (“חוק הגנת הפרטיות” ו-“דיוור ישיר“, בהתאמה), ולשימוש בפרטיו לצורך זה, ישירות או באמצעות צדדים שלישיים. במסגרת דיוור זה, החברה עשויה לפנות אל הלקוח בדיוור ישיר על בסיס השתייכותו לקבוצה בעלת מאפיינים מסוימים, וכן על בסיס פעולות פילוח ואפיון שמבצעת החברה בהתאם למידע שבידיה ובהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות. אם הלקוח ירצה להסיר את עצמו מרשימת הדיוור לאחר הרישום, יוכל לעשות זאת בקלות באמצעות אחת מהחלופות המפורטות בהודעת הדיוור. במקרה כזה, החברה תסיר את הלקוח מרשימת נמעני הדיוור הישיר. הסרה מרשימת הדיוור הישיר אינה מונעת קבלת מסרים אחרים, כגון הודעות תפעוליות ו/או דברי פרסומת, ככל שהלקוח אישר את קבלתם.
  3. סוג המידע אשר נאסף ומטרת איסופו

    • החברה אוספת ומעבדת מידע מסוים אודות הלקוח ו/או המשתמשים בשירותי החברה לצורך אספקת שירותי החברה. מידע זה כולל (להלן יחד: “המידע“):
      • מידע שהלקוח מספק לחברה בעת רישום: במסגרת הרישום לשירותי החברה הלקוח מתבקש למסור מידע אישי ומזהה, כגון שם, כתובת, דרכי ההתקשרות, מספר טלפון, מספר רכב ועיר מגורים. בנוסף, בעת הרישום הלקוח יכול לבחור שם משתמש וסיסמא, הלקוח אחראי לשמירה על סודיות הסיסמא ואינו רשאי להעביר או לאפשר לאחר שימוש בשם משתמש, בסיסמה ו/או בחשבון הלקוח. הלקוח מתחייב לדווח מיידית לחברה על כל שימוש בלתי מורשה בחשבונו על מנת שהחברה תוכל לנקוט בצעדים המתאימים. הלקוח אינו רשאי להעביר ו/או להמחות את זכויותיו בחשבון לאחר. יובהר כי על לקוח הנרשם לשירות נוסף מעבר לשירותי הטענה אחראי לבדוק כי ההרשאות הנוספות שהוא מעניק לחברה, בנוגע לאיסוף מידע בעת הרישום ולצורך קבלת שירותי החברה, ככל שישנן, מקובלות עליו ובהשלמת הרישום הוא מאשר גם את ההרשאות הנוספות.
      • נתונים הנאספים באופן אוטומטי: במסגרת השימוש בשירותי החברה נאספים באופן אוטומטי נתונים שונים, כגון: מדידת מרחק, זמן שימוש באפליקציה (ראה פירוט בנוגע להיסטוריית שימוש בסעיף קטן 7 למטה), זמן נסיעה, זמן טעינה, מסלולים, משך שימוש; מיקום ונתונים קשורים (נתוני GPS), נתוני שימוש וגלישה באתר האינטרנט של החברה. בנוסף, ייאספו נתונים טכניים הכוללים בין היתר, כתובת ה-IP, מזהה מכשיר ( Android ID, Apple ID Advertising ID, ו- IMEI).
      • מידע שנקלט ממצלמות LPR בחניונים: הכולל את מספר הרכב, מועד הכניסה והיציאה ולעיתים גם תמונת הרכב.
      • נתונים סטטיסטיים/אנונימיים: בעת השימוש באפליקציה, באתר ובשירותי החברה, נאסף מידע אנונימי, שאינו מקושר לשימוש בשירות מסוים של החברה. מידע זה כולל נתונים טכניים וסטטיסטיים, כגון: סוג המכשיר, דגם, חומרה, מערכת ההפעלה, ספק שירותי האינטרנט, כתובת ה-IP, מידע סטטיסטי הנוגע להיקף השימוש באפליקציה, באתר ו/או בשירותי החברה, לרבות תאריך ושעת השימוש, משך השימוש, תדירות השימוש, היסטוריית שימושים ועוד. החברה רשאית לאסוף, לאגור, לפלח ולנתח נתונים אלה, לרבות לצורך מתן שירותים. איסוף מידע סטטיסטי זה יתבצע באמצעות צדדים שלישיים, כגון Google Analytics. למידע נוסף על אופן איסוף מידע זה, ראו סעיף 4.2 להלן.
      • מיקום: לצורך הפעלת שירותי החברה נעשה שימוש במיקום הגיאוגרפי של מכשיר ורכב הלקוח, מידע זה מסופק לחברה ישירות מהלקוח, מהמכשיר שלו באופן אוטומטי (באמצעות קואורדינאטות הנשלחות מהטלפון הסלולארי, שירותי מיקום GPS ועוד) וכן מצדדים שלישיים העובדים בשיתוף פעולה עם החברה (כגון: חניונים, רכיבים טכנולוגים המוטמעים באפליקציה מטעם צדדים שלישיים ועוד). המקומות בהם מבצע משתמש שאינו הלקוח טעינה, יהיו גלויים ללקוח. משתמש כאמור, המבקש לעשות שימוש בשירותי תשלום עבור הטענת רכב מבלי שפרטים אלה יהיו גלויים ללקוח, יוכל לעשות זאת באמצעות הפעלת הטעינה באחת מפלטפורמות החברה, בכפוף להצטרפותו כלקוח.
      • היסטוריית שימוש והטענה: החברה וצדדים שלישיים הפועלים בשמה של החברה בקשר למתן השירותים עשויים להחזיק בהיסטוריית ההטענות של הלקוח או של המשתמשים מטעמו.
      • נתוני תשלום: השימוש בשירותי החברה כרוך בתשלום (תשלום בגין הטענת הרכב ו/או רכישת מוצרי החברה). במסגרת השימוש בשירות שניתן בתשלום, ולצורך מתן השירות, יאספו מהלקוח נתוני תשלום באמצעות צד שלישי המספק שירותי תשלום מטעם החברה (“נותן שירותי התשלום“). נתוני התשלום כוללים פרטי החיובים בהם חויב הלקוח על ידי החברה, התשלומים שבוצעו באמצעות כרטיס האשראי שלו וכיו”ב. נותן שירותי התשלום פועל בהתאם לסטנדרטים ולדרישות הדין בנוגע לשימוש בנתוני אשראי, והוא יהיה חשוף למידע הנוגע לתשלומים ויטפל בו בהתאם, מבלי שהחברה תהיה חשופה לנתונים אלה, והנתונים לא יישמרו במאגריה. כמו כן מובהר כי ייתכן כי החברה תידרש לאמת את זהות הלקוח בהתאם למידע שנמסר על ידו.
      • תחקור תקלות ונתוני קריסה (“Crash Data“): במקרה של קריסת האתר או האפליקציה במהלך השימוש, נתוני הקריסה ייאספו על ידי החברה ו/או צדדים שלישיים (לרבות “Crashlytics” מטעם Google), המספקים לחברה שירותי דיווח וניתוח נתונים כאמור. נתונים אלה יועברו לחברה לצורך זיהוי הגורם לקריסה, מניעת תקלןת חוזרות, שיפור האפליקציה והשירותים והטמעת עדכונים נדרשים. נתוני הקריסה כוללים מידע על מצב האפליקציה, מערכת ההפעלה, המכשיר, מזהה מכשיר והמיקום. בעת קריסת האפליקציה, החברה עשויה לשתף עם הצדדים השלישיים כאמור גם מידע אישי של הלקוח כגון מספר טלפון, מספר רכב או כתובת דוא”ל לצורך קישור הקריסה ללקוח ויצירת קשר עמו פתרון תקלות וכיוצ”ב. למידע נוסף ראו את מדיניות עיבוד ואבטחת המידע של Crashlytics.
    • הלקוח מאשר כי ידוע לו ומובהר לו שהחברה עושה שימוש במידע כאמור לעיל, והוא נותן בזאת את הסכמתו לכך שהחברה תעשה שימוש במידע זה בקשר למתן השירותים, בין בעצמה ובין בשיתוף עם צדדים שלישיים הפועלים מטעמה בקשר למתן השירותים, הכל כמפורט במדיניות פרטיות זו ובתנאי השימוש.

 

  1. כיצד המידע נאסף?

    • החברה אוספת מידע אודות הלקוח, אשר יימסר ביוזמת הלקוח או ייאסף במהלך השימוש שיעשה הלקוח (או המשתמשים מטעמו) בשירותי החברה, זאת בהתאם להוראות תנאי השימוש או מדיניות פרטיות זו וכן על פי הוראות כל דין. המידע נאסף ומסופק לחברה כדלקמן:
      • מידע שהלקוח מספק במישרין – מידע שהלקוח מוסר מרצונו בעת הרישום לשירות, יצירת קשר עם החברה או שימוש בשירותים.
      • מידע המועבר לחברה על-ידי צדדים שלישיים – מידע המועבר לחברה על-ידי צדדים שלישיים לרבות חניונים, רשויות מקומיות או ספקי שירותים נוספים הפועלים בשיתוף פעולה עם החברה. בנוסף, החברה עשויה לעשות שימוש ברכיבים טכנולוגיים של צדדים שלישיים, המותאמים למכשירים ניידים, במטרה לשפר את חוויית המשתמש, ולקבל ניתוחים, אפיונים וסטטיסטיקות אנונימיות אודות השימושים של הלקוח או המשתמשים מטעמו.
      • מידע הנאסף אוטומטית – מידע טכני הנאסף באופן אוטומטי ממכשירו של הלקוח בעת השימוש בשירותים, כגון סוג המכשיר, מערכת ההפעלה, ונתוני שימוש.
      • עוגיות וטכנולוגיות מעקב – במסגרת השימוש באתר ובאפליקציה, החברה משתמשת בטכנולוגיות כגון קבצי “Cookies” (עוגיות), Web Beacons ו-Pixels.

סוגי העוגיות בהן אנו משתמשים:

העוגיות מאפשרות לאתר לזהות את הדפדפן של הלקוח בביקורים חוזרים ומשמשות לאיסוף נתונים סטטיסטיים, אימות פרטים והתאמת השירותים להעדפות הלקוח. חלק מהעוגיות נשמרות רק למשך הביקור באתר (עוגיות זמניות), בעוד אחרות נשמרות לתקופות ארוכות יותר (עוגיות קבועות).

הלקוח יכול לחסום או למחוק עוגיות באמצעות שינוי הגדרות הדפדפן או המכשיר. יש לציין כי חסימת עוגיות עלולה להגביל את הגישה לחלק מהשירותים או לפגוע בחוויית השימוש. למידע נוסף על עוגיות ואופן ניהולן: www.allaboutcookies.org

החברה משתמשת ברכיבי SDK  של צדדים שלישיים (כדוגמת Facebook) לצורך שיפור השירותים. למידע נוסף על אופן איסוף הנתונים, ראו את מדיניות הפרטיות של Facebook בכתובת: https://www.facebook.com/about/privacy/update.

  1. מטרות השימוש במידע

    • לחברה מאגר מידע רשום בו ישמר ויאובטח המידע אשר נאסף ואשר מפורט לעיל. החברה עושה שימוש במידע למטרות הבאות:
      • על מנת לאפשר ללקוח להשתמש בשירותי החברה ובתכנים הכלולים בהם וכן לצורך ניהול ותפעול שירותי החברה, לרבות טעינה, זיהוי וזיכוי חניה, אכיפה, אבטחה, פתרון תקלות, מתן תמיכה ושירותים נוספים ללקוח;
      • לצורך זיהוי הלקוח במהלך כניסות חוזרות לאזורים הטעונים הרשמה וכן כדי לחסוך מהלקוח את הצורך להזין את פרטיו בכל כניסה;
      • לשם שיפור, התאמה והעשרה של השירותים והתכנים באתר או באפליקציה וכן לשיפור חווית המשתמש בהם או בשירותים הנוספים, לרבות יצירת שירותים ותכנים חדשים המותאמים לדרישות הלקוח והמשתמשים בשירותי החברה ולציפיותיהם וכן שינוי או ביטול של שירותים ותכנים קיימים. המידע שישמש את החברה לצורך כך עשוי להיאסף אף כמידע סטטיסטי, שאינו מזהה את הלקוח אישי;
      • כדי לשלוח אל הלקוח מעת לעת הודעות תפעוליות;
      • לשלוח ללקוח מסרים שיווקיים באמצעות מסרונים (SMS), WhatsApp, הודעות דוא”ל או בכל אמצעי אלקטרוני אחר, בכפוף להסכמתו המפורשת ובתנאי שיוכל להסיר את עצמו מרשימת הדיוור בכל עת, כמפורט בסעיף 2 לעיל. אם הלקוח אינו המשתמש היחיד בכתובת הדוא”ל אליה נשלחים התכנים השיווקיים, הלקוח מאשר כי קיבל את הסכמת כל המשתמשים האחרים בכתובת הדוא”ל האמורה, וכי הסכמתו מהווה גם את הסכמתם לקבלת עדכונים והודעות שיווקיות כאמור לעיל;
      • ליצירת קשר עם הלקוח כאשר החברה סבורה כי יש בכך צורך או לצורך מענה ללקוח, או לשם עדכון, אישור או יידוע הלקוח בנושאים הקשורים לשירותים, לרבות השירותים אשר התבקשו על-ידי הלקוח;
      • לצורך ניתוח, בקרה ועיבוד מידע, אם על ידי החברה ואם על ידי מסירת מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים;
      • לצורך מסירת מידע לצדדים שלישיים, כמפורט בתנאי השימוש ובמדיניות הפרטיות זו;
      • לצורך הפקת נתונים סטטיסטיים, אגרגטיביים ואנונימיים מהמידע האישי, בעצמה או באמצעות צדדים שלישיים הפועלים מטעמה, וכן לשימוש בהם לכל מטרה, לרבות מחקר, סטטיסטיקה, ניתוח מגמות ותהליכים, שיפור תהליכי עבודה, התייעלות, פיתוח שירותים חדשים וכיוצא באלה;
      • לכל מטרה אחרת, המפורטת במדיניות פרטיות זו או בתנאי השימוש.
  1. מסירת מידע לצדדים שלישים

    • החברה אינה חולקת מידע אישי או מזהה שנאסף מהלקוח עם צדדים שלישיים, למעט במקרים הבאים:
      • על פי דרישת הלקוח או בהסכמתו או כדי לספק לו שירות שביקש או שהוא נרשם אליו.
      • בעת השימוש בשירותי ההטענה, מספר הרישוי של רכב הלקוח עשוי להיקלט בעמדות הטענה ייעודיות המצוידות במצלמות LPR לזיהוי לוחית רישוי ואשר קיימים עמם הסדרים מתאימים, וזאת כדי לאפשר ללקוח ליהנות משירותי ההטענה המוצעים על ידי החברה. כל עוד לא ניתנה הרשאת הלקוח לא יימסר מידע אישי אחר, למעט מספר הרישוי של הרכב, אשר עשוי להיקלט באמצעים הטכנולוגיים הקיימים.
      • שיתוף עם צדדים שלישיים אשר המספקים לנו שירותים (כגון חניונים, ספקי שירותי דרך, תחנות דלק, רשויות מקומיות, ספקי שירותי סליקה, סיוע שיווקי, תהליכי תשלום, מעקב, אחסון, שרתים, שירות לקוחות, פונקציונליות, שיפור, שירות ותמיכה וכו’).

 

 

  1. זכויות הלקוח

    • בנוגע למידע אישי המוחזק אצלנו כבעלי שליטה במאגר מידע, הלקוח רשאי לפנות אלינו בבקשה לעיין במידע האישי שלו המצוי במאגר. אם גילה כי המידע האישי שלו אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, הלקוח רשאי לבקש את תיקונו או מחיקתו, בכפוף למדיניותנו ולהוראות הדין. למימוש זכויות אלו, ניתן לפנות אלינו באמצעות פרטי הקשר המפורטים להלן במדיניות זו. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לאמת את זהות הלקוח לפני מתן גישה למידע או ביצוע שינויים בו, וזאת לשם הגנה על פרטיותו ואבטחת המידע. ייתכן שבקשות מסוימות יהיו כפופות לתשלום אגרה בהתאם להוראות החוק.
    • יובהר כי גם לאחר מחיקה או תיקון של מידע, או קבלת הבקשה בכל דרך אחרת, החברה תוסיף ותשמור מידע הנדרש לה לצורך ניהול ותפעול האפליקציה ועסקיה, לרבות תיעוד פעולות, וכן מידע הדרוש לה להגנה ולשמירה על זכויותיה המשפטיות, או לצורך תאימות לכל דין, עמידה בדרישות הדין והרגולציה, מניעת הונאה או תרמית, ואכיפת תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של האפליקציה.
  2. הגבלת גיל

החברה אינה אוספת ביודעין מידע אודות אדם מתחת לגיל 17 (בעל רישיון נהיגה). בכל מקרה בו תיוודע החברה לאיסופו של מידע רגיש מקטין או מידע מאדם שטרם מלאו לו 17 החברה תעשה מאמצים סבירים למחוק לאלתר מידע זה.

  1. אבטחת מידע

החברה נוקטת באמצעי אבטחת מידע מתאימים לסוג המידע שברשותה ובהתאם לדרישות הדין. החברה עושה שימוש באמצעי אבטחה סבירים ומקובלים, התואמים את הסטנדרטים הנהוגים בתחום, במטרה לצמצם את הסיכון לחדירה בלתי מורשית. עם זאת, אף שמערכות ונהלים אלה מפחיתים את הסיכון לחדירה בלתי מורשית לפלטפורמות ולשרתי החברה, לא ניתן להבטיח הגנה מוחלטת. לפיכך, החברה אינה מתחייבת כי מערכותיה או שרתיה ויהיו חסינים לחלוטין מפני גישה בלתי מורשית למידע המאוחסן בהם. החברה לא תישא באחריות בכל מקרה של גילוי או שימוש במידע הנ”ל הנובעים מחדירה בלתי מורשית של צדדים שלישיים.

  1. עדכון המדיניות

החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ולעדכן את תנאי מדיניות הפרטיות, מעת לעת ובהתאם לצורך על-פי שיקול דעתה הבלעדי ואף ללא התחייבות למתן הודעה, מוקדמת או בדיעבד. השינויים אשר יבוצעו, במידה ויבוצעו, ייכנסו לתוקף במועד העדכון האחרון של מדיניות הפרטיות באתר החברה או באפליקציה. המשך שימוש הלקוח בשירותי החברה לאחר ביצוע השינויים כאמור, יעיד על הסכמת הלקוח לשינויים הללו ולמדיניות הפרטיות המעודכנת. ככל שהלקוח לא מסכים לשינויים האמורים לעיל, כולם או חלקם, עליו להימנע מהמשך שימוש בשירותי החברה או לפנות לחברה בעניין.

  1. יצירת קשר

לכל בקשה או דרישה אנא צרו עימנו קשר באמצעות האתר בדף “יצירת קשר” שקישור לו נמצא כאן: https://www.afconev.co.il/%D7%A6%D7%95%D7%A8-%D7%A7%D7%A9%D7%A8/  במוקד שירות הלקוחות, בטלפון מס’: *2108 ו/או באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: evcharging@afcon.co.il. אנו נעשה את מירב המאמצים לחזור אליכם בתוך זמן סביר.

 

כתובת: אלכסנדר ינאי 1, קומה 3, פתח תקווה